PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
    Strona główna » Zwroty i reklamacje

    Zwroty i reklamacje

    Zwroty i reklamacje

    Odstąpienie od umowy

    Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

    A) konsumentem

    albo

    B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

    - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

    Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@pascon.pl.

    Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

    Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

    • dla umowy, w której wydajemy towar, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jego własności - od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części;
    • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Franciszka Barcza 8 lok. 1, 10-685 Olsztyn, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

    Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, za które jesteś zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
      • rozpoczęliśmy świadczenie za Twoją wyraźną i uprzednią zgodą,
      • zostałeś przez nas poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utracisz prawo do odstąpienia od umowy, i przyjąłeś to do wiadomości,
      • przekazaliśmy Ci zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przez rozpoczęciem świadczenia usługi.

    Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

    Reklamacje

    Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

    W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: info@pascon.pl lub drogą pocztową na adres ul. Franciszka Barcza 8 lok. 1, 10-685 Olsztyn.

    TOWARY

    Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

    Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

    a) wymiany towaru

    lub

    b) naprawy towaru.

    W niektórych przypadkach możesz też:

    a) odstąpić od umowy

    lub

    b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

    - szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

    TREŚCI CYFROWE

    Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności treści cyfrowych z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

    Jeśli treści cyfrowe są niezgodne z umową, możesz żądać:

    a) doprowadzenia do ich zgodności z umową,

    a w niektórych przypadkach złożyć oświadczenie o:

    b) obniżeniu ceny

    albo

    c) odstąpieniu od umowy.

    Szczegółowe zasady w zakresie reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.


    Przejdź do strony głównej
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu